Voor ‘t te laat is: uitvaartverzekeraar Dela’s mooie woorden

In een nieuwe campagne -bijgaand een van de commercials- laat Dela ‘gewone Nederlanders’ zien die de moed bijeenrapen iets belangrijks te zeggen tegen iemand uit hun omgeving. Met Dela voor elkaar wil de coöperatieve uitvaartverzekeraar, die drie miljoen leden claimt, wil zo een beweging op gang brengen, meldt de site van vakblad Adformatie. Het bedrijf gelooft in een waardig afscheid, voor iedereen, ”maar gelooft vooral dat we er zijn voor elkaar. Dus waarom wachten met iets moois zeggen als het ook vandaag kan?” De commercials van reclamebureau Ogilvy, zijn gemaakt met zes verschillende verborgen camera’s. Prima idee, goed uitgevoerd ook, mooie woorden uitspreken voor ‘t te laat is – al is ‘t even wennen aan de afzender.

Lees ook:Wacht niet met mooie woorden bepleit Dela ook in kranten
Lees ook:‘Goedemorgen, u leeft nog’ zeiden niet de Maya’s, maar Dela
Lees ook:Uitvaartverzekeraar Dela profileert zich ook als spaarbank
Lees ook:Dela maakt volop reclame met onderzoek Consumentenbond
Lees ook:Sneeuwballen gooien, nou ja, sneeuw, als introductie nieuwe Swatch-collectie

Eén reactie op “Voor ‘t te laat is: uitvaartverzekeraar Dela’s mooie woorden

  1. Sheila

    27 november 2015 Wat een vreselijk afschuwelijke reclame zag ik vandaag van de dela. Slaat werkelijk nergens op met die schreeuwmevrouw erbij…

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.