Clairy Browne zingt in Heineken’s nieuwe spotje The Switch

The Switch. Drie mannen komen terecht in een duistere, verlaten kroeg. Niet bepaald een uitnodigende plek. Tot één van hen Heineken bestelt… De nieuwe internationale Heineken-commercial met die naam, die gisteravond voor het eerst op de Nederlandse tv was, is de opvolger van de prachtfilmpjes The Entrance en The Date van de bierbrouwer. Nóg een switch: The Switch is gemaakt door het Nederlandse bureau van Heineken, TBWA\Noboko (regisseur Martin Krejci van Stink in Londen), die twee voorgangers waren prijzenwinnende creaties van Wieden + Kennedy, het internationale bureau van Heineken. En de nieuwe mag er zijn, erg goed. Muziek speelt ook nu weer een belangrijke rol. Het gezongen nummer is van (travestiet?) Clairy Browne & the Bangin’

Rackettes en heet Love Letter. Benieuwd of dat nummer even populair wordt als The Golden Age van The Asteroid Galaxy Tour in The Entrance. De nieuwe commercial vormt het startschot voor de Star Serve-campagne, meldt vaksite Adformatie. Daarin, net als in The Switch, veel aandacht voor het tappen van een perfect glas Heineken; ook thuis, later. ”Het tappen en serveren is de laatste stap naar onze consument en als dit perfect gebeurt is ons product op zijn lekkerst,” citeert de site marketing manager Ralph Rijks van Heineken Nederland. Zie ook Heineken’s Facebook-pagina.

Lees ook:Asteroid Galaxy Tour zingt The Golden Age voor Heineken-spotje The Entrance
Lees ook:Siegfried, Jean-Pierre, we need some more Heineken out here
Lees ook:Na die leuke The Entrance nu The Date als spotje Heineken
Lees ook:Slangen! Heinekenspotje komt niet naar NL, biertje ook niet
Lees ook:Heineken nu verkrijgbaar in Feyenoord’s De Kuip meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.