Bazin mept werknemer om decolleté-tik (Fox Movies-spotje)

Man Keeps Staring At His Boss’s Boobs,’  kopt het bericht boven een Indiase commercial voor de Aziatische markt van Fox Movies op de Amerikaanse site BuzzFeed. Prima samenvatting, haha. Je moet wel een decolleté-tik, nee, ondertitelingstik hebben, en dat hebben ze kennelijk in die verre landen. Sorry, maar ik moest wel even glimlachen om dit absurd bedoelde mepspotje van reclamebureau Taproot. Niet BuzzFeed. ”Sorry, the surprise ending doesn’t work for me. Not because of sexism, because of stupidity; it’s just a stupid idea. The “person too used to subtitles” thing could be done better. Much better.” Ordeel zelf.

 

Lees ook:‘I am gay’ onthult pa in spotje sandwich(!)verkoper Mr.Sub
Lees ook:Do, Henny en Airen in reclame voor Surprise Surprise
Lees ook:Altijd weer die Autodrop en die handjes-commercial
Lees ook:‘John, je was fantastisch!’ Alcoholmisbruik kent geen happy ending
Lees ook:Huis uit verkoop gehaald dankzij City Box meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.