Sleutels in auto na een zwempartijtje? Chevy weet raad

De MyChevrolet App  wordt door de Amerikaanse autofabrikant op de thuismarkt aan de man/vrouw gebracht met de tv-commercial “Night Swimming.” Het verhaaltje is oh zo simpel. Een groepje jonge mensen neemt ‘s nachts een duik, maar terug bij hun Chevy Sonic ontdekken ze dat ze de sleutels erin hebben laten liggen. Geen probleem met de MyChevrolet lock/unlock-afstandsbediening aan boord. Dus: “From Close Call to Best Night Ever” (van bijna pech tot de beste nacht ooit, even snel vertaald). De song is van Iron & Wine en heet Each Coming Night, meldt site TIR, dat eraan toevoegt dat de commercial werd gemaakt door reclamebureau Goodby, Silverstein & Partners in de VS.

Lees ook:Alles kan altijd beter wil Honda maar zeggen over de Civic
Lees ook:Eram schoenen neemt reclamevrouwen op de hak
Lees ook:Op z’n Engels, op z’n Hollands, hoe ánders: wegenwachtspotjes
Lees ook:KFC-spotjes. Of hoe verschillend Kentucky-reclame kan zijn
Lees ook:Snelle films: BMW X5, Isuzu Vehicross en … Adidas

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.