Amazon maakt riskant reclame voor de Kindle Fire. En zichzelf

For years we’ve been placing the things you love at your doorstep. Now, we’re placing them at your fingertips.” Riskant? Zo zien ze het zelf misschien niet, hoor. Maar je kunt je toch niet voorstellen dat de interessante uitziende pakjes van Amazon gewoon op de stoep voor je huis worden gelegd als je afwezig bent… Het giga Amerikaanse verzendhuis wil er maar mee zeggen dat hun Kindle Fire-tablet nog makkelijker in de omgang is dan hun pakketjes, voor films, muziek, apps, games, webserven, en natuurlijk lezen. Kost maar $199 en schijnt heel goed te zien. De commercial werd gemaakt door reclamebureau Walrus in de VS. Via TIR. Interessant nieuwtje over de Kindle, klik.

Lees ook:Eerste commercial voor Amazon’s goedkope tablet Kindle Fire
Lees ook:Prijsaanval Amazon’s nieuwe Kindle Fire HD op Apple’s iPad
Lees ook:Weer aanval Amazon Kindle op iPad (met gay in VS spotje!)
Lees ook:Amazon haalt hard uit naar Apple’s iPad met nieuwe Kindle
Lees ook:Herfstvakantie reclame voor Cinekid Festival A’dam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.