Sexy of sexistisch? De verleiding van een Fiat 500 Abarth-spot

Introducing the FIAT 500 Abarth… You’ll never forget the first time you see one.’ De Amerikaanse viral, ook wel ‘web-only commercial genoemd,’ heet Seduction en werd onlangs geüpload door . Dit opgesoepte wagentje arriveert volgend jaar in de VS en een spotje van een minuut van reclamebureau Richards Group moet kopers alvast verleiden met de Abarth, tijdelijk vrouw. De inhoud van de Italiaanse tekst laat zich raden. Heel mwah, wat mij  betreft. PS Verleiden kan ook ánders, zó. AdAge. AdAge.

Lees ook:Gespierde Fiat Abarth-reclame dankzij 12 naakte vrouwen
Lees ook:Bad boy Martin Sheen viert huisarrest met Fiat Abarth 500
Lees ook:Seks-pilletje krijgt hoofdrol superspotje Fiat 500X
Lees ook:Rivier in stad gecreëerd voor Jeep Cherokee-spotje
Lees ook:Lancering met vleugje seks Fiat 500-serie in spotjes VS

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.