Clowns hebben de pest aan de humor van Comedy Central

De man heet Robert B. Stokman en hij is CEO van Comedy Central en hij zegt dat ”comedy serious business” is. Hij heeft gelijk natuurlijk. Geen plat vermaak op zijn zender, wèl de betere series. Ik kon het niet laten om die naam even te googelen, maar hij moet toch een acteur zijn, want ik kom uit bij een zakenbankier diep in de VS, die ook nog eens een ‘c’ in de achternaam heeft. De commercials hebben een duidelijke boodschap, al vind ik de eerste, eenvoudigere, leuker dan de tweede. Jonathan David, zelf een bekende comedy regisseur, deed de regie. Nothing Amsterdams was het verantwoordelijk reclamebureau waar je verder niet veel van hoort. Behalve hier in NL zullen ze ook te zien zijn in Duitsland en Zweden. Via Amsterdam Ad Blog.

Lees ook:De anti-EK Voetbalcommercials van het jaloerse (:-) Comedy Central
Lees ook:Brazilian Kaka dubbel te zien in Sony’s 3D TV-voetbalspotje
Lees ook:Ha, hondjes, in een SuperBowl-commercial van Car Max
Lees ook:Hart met baard is prima Valentijn-inhaker van Wilkinson’s (plus de ring van Durex)
Lees ook:Reclamebureau: ‘En nu als de sodemieter weer aan het werk!’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.