Waarom blogger moet braken van deze Chevy-commercial

Is inderdaad ook om van te huilen. Ik laat de Amerikaanse reclameman die blog Copyranter runt zelf aan het woord. Kop: ‘New Chevy commercial made me puke red, white, and blue.’ Tekst: ”Yes, let’s keep exploiting our traumatized soldiers to sell cars, airfare, etc. Fuck you, GM. What, big brother couldn’t just show him to how to salute? No that would have spoiled the “get.” What contrived malarkey.” (Malarkey is slang en betekent ‘exaggerated or foolish talk, usually intended to deceive’). Op YouTube zijn de (Amerikaanse) reacties overigens helemaal niet negatief; integendeel zelfs.

Lees ook:Talkshowkoningin DeGeneris reclamegezicht P&G-merk CoverGirl
Lees ook:Totaal geschifte reclame voor onderbroekenmerk Miroslav
Lees ook:‘Vetpraat’ van vrouwen onder vuur in spotje van Special K
Lees ook:IOC zoekt opvolgers Kodak, Lenovo en nu ook Johnson & Johnson
Lees ook:Geen auto, geen bier, wel: een mooie i-Talk-film

Eén reactie op “Waarom blogger moet braken van deze Chevy-commercial

  1. ivo

    Inderdaad verschrikkelijk. Brrrrrrr.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.