Jonge lassers op de hak genomen in Tempo-Team spot ‘Jacht’

Een lasser met minimaal 20 jaar ervaring? Ja, die heb ik.” Tempo-Team gooit er een niet voor iedereen even leuke commercial tegenaan, maar de boodschap bij deze tewaterlating is bepaald serieus. En bewust erg over-the-top gebracht, zodat jonge lassers en andere jeugdigen in technische beroepen zich waarschijnlijk niet aangesproken voelen. ”Bij Tempo-Team vinden we dat werkgevers meer gebruik zouden moeten maken van de kennis en ervaring van 45-plussers,” zegt de voice-over. Helemaal mee eens, natuurlijk. Hard nodig om die uitstroom, veroorzaakt door de vergrijzing, een halt toe te roepen. Praat mee hier, op site Blijf Bezig. De commercial ‘Jacht‘ werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Meneer Lenstra verruilt familie voor Tempo-Team in spotje
Lees ook:Veerkrachtig zijn moet zei Beatrix Tempo-Team-reclame na
Lees ook:Opdrachtenmarktplaats voor 45-plussers Xoon maakt voorzichtig reclame
Lees ook:Voor veel 65+ is doorwerken vanzelfsprekend zegt Pittig
Lees ook:‘Alles draait om veerkracht’ goed verhaal van Tempo Team

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.