Spelen met zwarte inkt in Israelische commercial Alfa 159

Aparte Israëlische commercial voor de 159, het object van verlangen van Alfa Romeo Israel. Het filmpje, Rorschach, is genoemd naar de al in 1922 overleden Zwitserse psychiater Hermann Rorschach die onderliggende denkprocessen zichtbaar maakte via de Rorschachtest. Zijn ‘inktvlektest’ werd lang gebruikt voor psychodiagnostische technieken. De spot speelt met inkt op hopen en dromen in op de slogan “Live Your Desires.” Het reclamebureau is Drori Shlomi BBDO in Tel Aviv. Via TIR.

Lees ook:De aparte bord-met-cornflakes reclame van Pilot-pennen
Lees ook:Het nut van mammografie: knappe Israelische informercial
Lees ook:Muffin-verkoper groot succes dankzij advies Royal Bank of Canada
Lees ook:Papiertje verandert in atoombom in Greenpeace-commercial uit Israël
Lees ook:Alcohol in ‘t verkeer: 80 gecrashte auto’s als anti-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.