Is ze het ècht of is ze het niet? De Amerikaanse hamburgerketen Carl’s Jr zegt van wel. Ze huurden Miss Turkey in voor de introductie van hun gloednieuwe Turkey Burger. Wat zullen de Yanks daarom lachen, om Turkey (2x). Maar ook het magazine Men’s Health had een bijdrage, van een heel ander soort. Ze zetten hun stempel van goedkeuring op het broodje kalkoen, in case hun redactie van “Eat This, Not That!” Met de ontwikkeling daarvan is Carl’s Jr lang bezig geweest om ‘m helemaal goed te krijgen, zeggen ze. Lekker, en toch minder dan 500 calorieën per stuk (smaken Original, Guacamole en Teriyaki). De smakelijke commercial werd gemaakt door reclamebureau David & Goliath in Los Angeles. Via BestAds.
Lees ook:‘Een aandeel in elkaar’ nieuwe commercial Rabobank
Lees ook:Wat moeten al die hamsters in dat Kia Soul-spotje?
Lees ook:Verbijsterend filmpje als autoreclame, voor de Kia Optima
Lees ook:Geen slaapverwekkend spotje van Kia voor nieuwe Optima
Lees ook:Ook Kruidvat mengt zich in reclame-strijd over huismerken