Het leven omarmen met dank aan flexdeuren Opel Meriva

I just wanna be okay, be okay.”  Leuk liedje. Embrace life wordt in het Nederlands goed vertaald door Omarm het leven, in deze nieuwe commercial voor de geheel vernieuwde Opel Meriva met de unieke flexdeuren (in GB heet-ie nog steeds Vauxhall). Leuk gegeven: de internationale campagne, die o.m. ook in de gedrukte media verschijnt, is gemaakt door het Nederlandse reclamebureau Amsterdam Worldwide, dat een relatie legt tussen de fusieke hug en het innovatieve design van de Meriva. Dat-ie daarom een knuffelkar wordt zie ik niet meteen, maar in de reclame kan nu eenmaal veel. Site Utalkmarketing licht toe: ”While past campaigns focused exclusively on Meriva’s (zie doorlees)

space-saving ability, Amsterdam Worldwide’s idea aligns a universally recognised symbol of emotion, an ‘embrace’, with the protection, comfort, warmth and reassurance that consumers demand from their cars as an essential part of their lives.” Wow. Trouwens, Wir leben Autos is de nieuwe slogan van Opel, dochter van het Amerikaanse General Motors. Die van VW werd Das Auto. Heel Duits dus allemaal. Duits staat immers voor goed gemaakt.

Lees ook:Claudia Schiffer helpt Opel in spotje voor Meriva
Lees ook:Ruimte en flexibiliteit knap benadrukt in Britse spot Opel Meriva/Zafira
Lees ook:Opel biedt €2500 voor oude wrakken (mits je nieuw blik bij ze koopt)
Lees ook:Langste reclameteaser ter wereld voor Awanto3 en Opel Mantra
Lees ook:Filmpje Opel Nederland over sponsoring van Feyenoord

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.