”Wij begrijpen het, Wouter en Camiel.” Suzuki komt vandaag -wat laat maar niet te laat- met een aardige actuele inhaker. In de krant wordt ingespeeld op het recente vertrek uit de politiek van Wouter Bos en Camiel Eurlings, omdat ze meer aandacht willen gaan geven aan hun gezinsleven. Het inhaakidee met vertrekkende bewindslieden is op zich niet nieuw, maar de Japanse automaker, die zo de nieuwe SX4 als ”De ideale gezinsauto” in het zonnetje zet, reageert wel heel alert. In het blauwe tekstblok onderaan meer informatie over dit type. Welk reclamebureau de inhaker heeft gemaakt is mij onbekend. Suzuki’s slogan is: ‘Way of life.’ PS Met dat wachtgeld kunnen ze zich ook wel wat groters veroorloven, haha. Wel een echt PvdA-kleurtje trouwens.
Lees ook:Overheid zendt om 12.00u NL-alert controlebericht
Lees ook:Spotje frisdrank aangepast aan Wimbledon winst Murray
Lees ook:Dirk pakt ‘verdediging’ A-merken weer op met spotjes
Lees ook:Dela haakt alert in op AFM-kritiek op uitvaartverzekeraars
Lees ook:Toyota speelt met ‘kindjeskar’ in op Boer zoekt Vrouw (Verso-reclame)
Bureau is Reason Why
@Kees Voor de zekerheid ff gecheckt, maar niet gemaakt door het bureau dat je noemt (zeggen ze zelf). Misschien door een ander bureau dat dit idee kreeg en toen een paar automerken -met gezinsauto’s haha- heeft geprobeerd warm te maken?
Kom er ook net achter. Reason Why is wel het vaste bureau van Suzuki. Dit is door Suzuki zelf gedaan.