Wat een enge, maar knap gefabriceerde Amerikaanse man, zeg, die Boogeyman (ook wel gespeld Bogeyman, bij ons boeman). Hij krijgt er vreselijk van langs vanwege zijn uiterlijk, en niet alleen van volwassenen, omdat-ie op de verkeerde plaatsen aan het zoeken is. Totdat die personeelwerving- en selectie-organisatie met die vreemde naam, Monster (in NL gebruiken ze de oorspronkelijke naam van die Amerikaanse organisatie, Monsterboard), zich over Boogeyman ontfermt. Dan krijgt hij de baan waarnaar hij altijd op zoek was. Reclamebureau BBDO New York. Via TIR.
Lees ook:Ooievaar waakt over toekomst van Monsterboard-kids in commercial
Lees ook:Reclame voor ‘antwoorden waarmee je verder kan’ van UWV
Lees ook:Muizenval heeft geen vangkracht meer, moet meer melk drinken
Lees ook:Matt Damon klinkt als Michelle Obama in commercial voor ONE
Lees ook:Alleen onder douche krijg ik goeie ideeën, commercial voor artschool