Reclamemakers houden van ”digitaal fucken met het menselijk lichaam, vooral met gezichten en handen,” schrijft de Amerikaanse blogger Copyranter, waarachter een gelauwerde reclameman schuil gaat. Eerst waren er de HIV-uitingen met lovers met 12 handen, toen McDonald’s frietjes gemaakt van human hand fat; en de Seat Exeo GPS finger of death. Nu, uit Thailand, de enge handvertisingreclame -nee geen reclame op handen, is trouwens ook handvertising- uit Thailand, gemaakt door het reclamebureau McCann in Bangkok. Voor een merk handzeep of, mooier, hand sanitizer, genaamd “Jermrid.”
Lees ook:Handvertising is nieuw: reclamestempel bij disco’s, strandpaviljoens
Lees ook:Mag ik een vuurtje voor mijn sigaret, vroeg het kind in spotje
Lees ook:Anouk als ‘enge kerel’ in de nieuwe ING-commercial
Lees ook:Aruba doet Holloway-ellende vergeten in nieuwe reclame voor VS
Lees ook:Waarom enge gemaskerde man geen jonge vrouwen begluurt …