De bekende vrolijke Holidays are coming-commercial is binnenkort vast wel weer te zien op tv. Santa, de Kerstman, staat al te sleutelen aan de grote truck van Coca-Cola. Maar de Santa die in buitenreclamecampagne en vermoedelijk ook in andere gedrukte media wordt gebruikt, is wel een update-versie dit jaar. Coca-Cola heeft de Zweedse artiest Mikael Erikkson gevraagd om het oorspronkelijke werk van de Amerikaanse artiest Haddon Sundblom uit de jaren 1930 wat te moderniseren voor de campagne van reclamebureau Mother in Londen. Via TIR.
Lees ook:Pepsi kiest zomer voor aanval op Coca-Cola’s ijsbeer en Santa
Lees ook:Scarlett Johansson’s reclame Cola-concurrent SodaStream
Lees ook:Eerste spotje Duffy als reclamegezicht Cola Light (Diet Coke)
Lees ook:Coca-Cola eert ontdekker dr John Pemberton (1831-1888) met spotje
Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje