Volkswagen koppelt (Golf)merk knap aan redden wilde dieren

Over ‘Lucky Cheetah.’ Volkswagen koppelde de Golf 6 knap aan een paar filmpjes, informercials eigenlijk, over het redden en verzorgen van wilde dieren in Zuid-Afrika. Inclusief de driebenige cheetah Lucky, maar ook heel wat apen bijvoorbeeld. De twee informercials werden geregisseerd door een bekroonde documentairemaker Henry-Alex Rubin. Het reclamebureau achter deze knappe pr-”campagne” -die subtiel aantoont dat de Golf ook op grof terrein zijn mannetje staat- is Ogilvy in Kaapstad. Op YouTube lopen de reacties uiteen van ”beste VW-commercial ooit” tot ”wat heeft dit met de Volkswagen te maken?” Via TIR.

Lees ook:Aparte straatband in de reclame van nieuwe VW Golf
Lees ook:VW Golf geschikt voor alle seizoenen, blijkt uit knap nieuw spotje
Lees ook:Hoe Volkswagen goede reclame maakt voor parkeerhulp-extra
Lees ook:Reactiesnelheid publiek getest in VW Golf GTI-campagne
Lees ook:De man die niet stopte in commercial VW Golf: ‘I just drove and drove’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.