‘It’s time to Bing and decide’ zegt Microsoft in nieuw spotje …

We lieten onlangs al een uitleggerig filmpje zien over Microsoft’s nieuwe zoeksysteem Bing, dat ze liever een decion engine noemen. Waarmee de aanval op Google werd gelanceerd. Hierbij de eerste commercial, Manifesto genaamd, die de dominante concurrent niet met name noemt maar er wel aan refereert als het gaat over de informatie-overload. Maakte Bing maar beslissingen. Hoogstens bieden ze hulp dankzij het inbouwen van een aantal filters, soms ook vind je je antwoorden in de zoekresultaten. Via AdAge.

Lees ook:Zoekmachine-oorlog: Microsoft’s Bing concurreert met Google
Lees ook:Thelma & Louise en Easy Rider basis voor leuke spots Bing
Lees ook:Uw kind feest mee, maar drinkt, rookt en blowt niet. Toch?
Lees ook:Bing Crosby aan de beatbox in Kerst-spotje Argos
Lees ook:Vergelijk en Lincoln verslaat de Lexus (in de reclame dan)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.