Meisjes in de rij voor een lief kusje (spotje Noorse olie-industrie)

Het duurt even voordat je het door hebt, in deze leuke Noorse commercial. Wat is de clue? Maar dan blijkt wie de verrassende opdrachtgever is van: Making the most of what we receive. Namelijk 40 years of Norwegian oil, oftewel OLF Agency, de werkgevers in de Noorse olie- en gasindustrie (het reclamebureau heet Kitchen Reklamebyra Creative). Ik heb niets tegen olie- en gaswinning, maar dan ineens is dit filmpje toch wat minder, zo vergezocht.

Lees ook:Hey, wat doet die kamer daar? Geestig spotje van Brilleland
Lees ook:Is briljante vlag-reclame Norwegian Airlines namaak?
Lees ook:Ongeboren baby spreekt tegen vader in infomercial tegen geweld tegen vrouwen
Lees ook:In Noors spotje krijgt puppy aanzien na blindengeleide training
Lees ook:Jongetje reageert slim als McDonald’s-maaltijd wordt gepikt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.