‘Zeg Henk, moeten we de trap niet eens aanpakken?’

Een spotje voor Upstairs, de traprenoveerders. ”De link tussen de adamsappel en traprenovatie vind ik te ver gezocht. En dan nog dat irritante muziekje op de achtergrond”, zegt David Brinks in MF’s ReclameReview over dit bizarre filmpje, remaakt door reclamebureau BeyenMeyer. De review trok maar weinig reacties, maar wel allemaal kritisch. ”Hopelijk gingen de makers van deze commercial voor het irritatie-effect, wat er namelijk ook zorgt voor dat je de merknaam onthoudt. Als je een commercial irritant vindt, praat je er immers ook over met anderen. Zoals ik hier dus doe…”, besluit Brinks. Ik vond het wel een gek filmpje, moest er ook wel even om lachen. En ik heb zelfs de naam Upstairs onthouden…

Lees ook:MTV’s ‘Switch’ weer knap filmpje om jeugd milieubewust te maken
Lees ook:Axe-spotje met bikinibabes geparodieerd door Specsavers
Lees ook:Ik wil Bolletje, maar nu even niet, in fraaie animatiecommercial
Lees ook:Amstel’s geestige Easy Bottle-commercial (was alles maar zo easy)
Lees ook:Tiny & Lau in kerstfilmpje Bol.com (en Lau ontploft niet deze keer)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.