Bond-achtige Riviera-scènes in nieuw spotje van Stella Artois

Een nieuw Belgisch licht biertje van Stella Artois, ''4 % triple filtered'', wordt sinds kort in Engeland verkocht. In reclamekringen werd extra naar deze commercial uit gezien, omdat na ruim 25 (!) jaar een nieuw reclamebureau werd ingeschakeld, Mother geheten. Dit is de eerste proeve van bekwaamheid van dat bureau, dat koos voor ouderwetse Bond-achtige scènes in de Franse Rivièra terug in de jaren 1960s. Leuk, niet broekscheurend. Via The Guardian.

Marketing man Andreas Hilger van Stella Artois' moedermaatschappij InBev zegt dat de Rivièra is gekozen als locatie "to capture the
wry sense of humour and strong cinematic look that has always been at
the heart of our brand
".

Lees ook:De vrouw, de man, het piratenbootje en de Stella Artois Legère
Lees ook:Ouderwets potje stripflirten in commercial Stella Artois
Lees ook:Die leuke ouwe tunnelvisie van Stella Artois-bier
Lees ook:Ontmoeting in trein weer erg goeie commercial Stella Artois
Lees ook:Veel gadgets, veel jazz, in gek ’60s-spotje Stella Artois

2 reacties op “Bond-achtige Riviera-scènes in nieuw spotje van Stella Artois

  1. Buzzing Bees

    Nu gaan al die Engelsmannen natuurlijk weer denken dat Stella Artois een Frans biertje is in plaats van een Belgisch! Boeh!

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Ha, heel goed punt, inderdaad. Maar die vorige commercials van Lowe deden altijd al erg Frans aan. Bovendien kennen echte Britse mannen toch alleen maar ‘pints of bitter’ en verder wat Nederlands bier (en een beetje Deens)… Sorry!
    Maar misschien denkt dat nieuwe bureau Mother wel: als die Britse man denkt dat Fransen goeie wijn maken, dan maken Fransen misschien ook wel goed bier (:-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.