Dankzij gestoorde babyfoon geniet kindjelief van hiphopmuziek

''Soooo cute'', zei iemand over deze Engelse commercial op YouTube. Helemaal eens, erg aardig bedacht. ''With some baby monitoring it's not just your baby you're listening to.'' Deze baby wordt gestoord door een slechte kwaliteit babyfoon, maar houdt gelukkig van hiphop. ''Zero interference'', claimt Philips, als maker van de nieuwe Avent DECT- babyfoon. Via De Standaard Online, dat de makers van de commercials helaas nooit meldt.

Lees ook:Oma Philips-reclame geeft moeders tips over huilende baby
Lees ook:Even pauze, subtiele Have a break, have a KitKat-advertentie
Lees ook:Jumbo landt veilig in spotje tegen handel in wilde dieren
Lees ook:IJsmens eet zichzelf op in spotje voor Little Baby Ice Cream
Lees ook:Marilyn Monroe en James Dean flitsen langs in Mercedes GLK-spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.