‘Heren, de tijd van goeiemoggel is voorbij,’ mobielwerkenspot KPN

''Heren, de tijd van goeiemoggel is voorbij.'' En even later: ''Heren, we gaan in de wagen werken.'' Zorgwekkende teksten uit  de nieuwe KPN-commercial voor mobiel werken. Makkelijk toch? Maar goeiemoggel afschaffen op kantoor blijkt gelukkig een stuk moeilijker. HIER de eerdere Reclamewereld.blog-posting over de campagne, met een teaser (=aankondigingsviral) en de site-aankondiging.

Lees ook:Goeiemoggel-rage uit de reclame haalt redactiekolommen Telegraaf
Lees ook:Na Goeiemoggel de opvolger van KPN: de Dongelcampagne
Lees ook:Na Goeiemoggel de opvolger van KPN: de Dongel-campagne
Lees ook:Kritisch stukje over VNG op collega Wonen.blog mondt uit in logo-strijdje
Lees ook:Bezoeken Reclamewereld 55.600 in februari 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.