Pink, nee, pik speelt hoofdrol in 2 spotjes, o.m. voor TopGear Mag

Twee geestige commercials, helemaal uit Sydney, die allebei om een pink draaien. Jawel, met de pik in de hoofdrol! De eerste is van The Roads and Traffic Authority in NSW die mannen erop moet wijzen dat scheuren en veel te hard rijden aso gedrag is. Die vrouwen weten mannen te kleineren, blijkt (de passende reclameslogan is: Speeding. No one thinks big of you.) Reclamebureau Clemenger BDDO is de maker. De tweede speelt daar brutaal en erg leuk op in en is net nieuw. Gemaakt voor het net daar gelanceerde, en hier welbekende autoblad TopGear van Jeremy Clarkson. En hun lezers weten de gaspedaal wel te vinden… Dit filmpje -pink boven pink- komt uit de koker van stadsgenoot The Works. Via, als zo vaak, het prima Australische blog Duncan's TV.

 

Lees ook:TopGear mag Daihatsu Copen niet ‘nichterig’ noemen
Lees ook:LOL: Top Gear-team maakt fake spotjes voor VW Scirocco TDI
Lees ook:Alcohol? Ook social media en autorijden gaan niet samen
Lees ook:Nieuwe serie Top Gear vanavond op BBC2 – reclametrailer
Lees ook:GasPedaal doorzoekt 10 grootste auto-occasion sites

Eén reactie op “Pink, nee, pik speelt hoofdrol in 2 spotjes, o.m. voor TopGear Mag

  1. Leo

    Opvallend dat ze ‘down under’ toch altijd net die ene glimlach weten te verpakken in hun reclame-uitingen…..

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.