Ketchup en chocolade helemaal witwassen met Bonuxreclame

Deze leuke printuitingen voor waspoeder Bonux, gemaakt door reclamebureau Leo Burnett in België, zijn gekozen tot ''campagne van de maand'' door het Belgische vakblad Media Marketing. Ik zie bij dat bureau slechts Dreft als klant en neem maar even aan dat dat merk echt bestaat (een site ervan kon ik niet vinden). Zou dit soms speciaal gemaakt zijn om naar een reclamefestival te sturen (want chocolate is noch Vlaams, noch Frans)? Tja. Via De Standaard Online.

Lees ook:Liefdeslied over chocola in wasmiddelspotje Tide
Lees ook:Damn, gemist, Le Salon du Chocola met chocomodellen
Lees ook:Reclame ‘sex in design’-tentoonstelling in Museum of Sex New York
Lees ook:Dankzij windvlaag komt ondeugende buitenreclame Bastop tot leven
Lees ook:Met sperma erin, claimt ‘spotje’ over nieuwste Heinz tomatoketchup

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.