De stad verandert steeds, maar daarvan schrikt de VW Tiguan niet

Zo, welk automerk heeft zo'n type nog niet, nu de nieuwe Volkswagen Tiguan er is, als kleinere broertje van de Touareg SUV.  Eind november vorig jaar in Nederland geïntroduceerd voor bijna 32.000 euro. Deze fraaie commercial Moving City, via Reclameweblog, komt uit Italïe (en zal wel gemaakt zijn door bureau DDB), gaat over de stad die nooit rust want permanent verandert. Dat vindt de Tiguan, Das Auto, alleen maar prettig natuurlijk. 

Lees ook:Ridin’ dirty kan goed in een VW Tiguan, niet in een Honda
Lees ook:Weg kwijt? Had je maar een Punto T-Jet mèt moeten kopen
Lees ook:Ping pong wedstrijd in Australische commercial voor Peugeot 307
Lees ook:‘Je plast op de aardbol als je je auto stationair laten draaien’
Lees ook:Amerikaanse damesvoetbalteam: geintrappen in spotje van Nike

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.