‘Organische’ commercial moet voedingsmerk Zonnatura herlanceren

Leuk dat er bij mijn collega's van Animatie.blog.nl ook geregeld aan- dacht wordt besteed aan geanimeerde commercials. Blogger Wendy Snoekx vertoonde onlangs een aardig 'organisch' reclamefilmpje dat het voedingsmerk Zonnatura moet herlanceren. Organisch duidt hier op het feit dat er enkel natuurlijke materialen in het filmpje worden gebruikt, legt zij uit. De Zweedse regisseur Kristofer Ström (zie ook dit sublieme filmpje met boxblowing muziek) maakt met deze combinatie van natuurlijke materialen, mooie belichting en het aanstekelijk, opbeurend achtergrondmuziekje een fleurige stop-motion commercial, aldus Snoekx complimenteus. En terecht. SWH is het verantwoordelijke (Nederlandse) reclamebureau.

 

Lees ook:Opmerkelijke reclame voor organisch voedsel van Zweedse supermarkt Coop
Lees ook:Gudrun Sjodén wil met kleding wereld mooier maar ook groener maken zegt reclame
Lees ook:Muziek VW Golf-spotje basis act winnaar Britse Got Talent-wedstrijd
Lees ook:Gruwelijk of leuk? Nepspotje voor Nolan’s Cheddar
Lees ook:Alles is echt in super The Odyssey-commercial Heineken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.