Rock-oldy Bryan Ferry (61) in karaoke-commercial van Carlsberg

Ze riepen altijd, vanuit de (Deense) hoogte, ''Carlberg, probably the best beer in the world.'' Na vele jaren werd dat de ''Carlsberg don't do… but if they did‘'-campagne. Onderdeel daarvan deze recente, geestige com- mercial waarin de rock-oldy Bryan Ferry (61) optreedt, maar niet als zanger. Hij zit in de support act van drie karoake zingende kroegtij- gers, die als ware rocksterren worden behandeld. Maar hun liedje klinkt erbarmelijk (als Martha van de Vandella's dat had gehoord, was ze op straat gaan huilen). De achtergrondzangeressen zijn wel professional. Voor de commercial heeft het reclamebureau (Saatchi & Saatchi) 25.000 vrijwilligers ingehuurd om alles echt te doen lijken. Aan het eind klinkt het ‘'Carlsberg don't do karaoke nights, but if they did, they would probably be the best karaoke nights in the world." Meer over de commercial op de site van Carlsberg

Lees ook:Doelpuntfeestjes brouwen ze niet bij Carlsberg, maar was dat wel zo …
Lees ook:Nuttigste advertentie ooit voor een biermerk (Carlsberg)
Lees ook:Prachtige Braziliaan animatiespotje voor World Wildlife Fund
Lees ook:Als onzichtbaar behandeld worden in Britse anti-Aids-commercial
Lees ook:Bijna verdrinken als je graag Jokk Juice van verse bessen wil drinken

Eén reactie op “Rock-oldy Bryan Ferry (61) in karaoke-commercial van Carlsberg

  1. Jack

    Leuk en subtiel gedaan, goeie commercial daarom.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.