Advertentie: ‘Wegens overweldigend succes’ geen Olaz Regenerist

Opvallende cosmetica-advertentie op de vp van in ieder geval De Telegraaf vandaag. Bewust in zwartwit, moet meer newsy lijken denk ik. ''Nederland heeft het ontdekt!'' Doet even denken aan een terug- roepactie, maar is dat niet. ''Door het overweldigende succes'' zijn alle winkels misschien niet op tijd voorzien van, en dan komt de aap uit de mouw, het Olaz-produkt Regenerist. Echt waar of oude truc? Geen idee, ik ren dus maar snel naar de winkel straks, voor deze lotion of crème, misschien heb ik geluk. Want ''een must-have op anti-verouderingsgebied: amino-peptiden.'' Dat ''iedereen begint te ontdek- ken.'' Wow. Nee, toch maar niet. Ik zal mijn collega Monique van Beauty.blog.nl eerst eens vragen of dat ongetwijfeld dure spulletje echt werkt…

Lees ook:Dirk Pampert Oranje tegen Duitsland vanavond (EK-inhaker)
Lees ook:Nike-atleet sprint dwars door flatgebouw heen in buitenreclame
Lees ook:Gratis WK-finale tickets verloot: Rexona Men, Radio Veronica
Lees ook:Johnnie Walker-reclame misbruikt als anti-alcohol poster
Lees ook:Pas goed op je ballen is de reclameboodschap van Jockey

2 reacties op “Advertentie: ‘Wegens overweldigend succes’ geen Olaz Regenerist

  1. monique lindeboom

    DAG MICHAEL, het werkt inderdaad, maar zoals je weet, als werkt een heel klein beetje, vooral zichtbaar onder de microscoop! het is een goedkope truc vind ik, deze campagne. ze hebben heel goed gekeken naar het succes van Boots NO 7 serum, dat door het engelse BBC programma Horizon werd neergezet als een goedje dat inderdaad een werking heeft tegen rimpels. dit nieuws verspreidde zich zo snel over het europese contintent en inmiddels ook in amerika dat ze een aantal weken het spul niet konden levereren. sindskort is het in amerika verkrijgbaar en het was binnen een half uur bij CVS stores uitverkocht.

    toch refereer ik zelf ook regelmatig aan hun peptide uitvinding omdat zij simpel weg de eerste waren die het groots brachten alweer een jaar of drie of vier geleden. en de afgelopen jaren en nu nog steeds brengen brands het peptide-fenomeen als iets dat zij zelf hebben uitgevonden (natuurlijk:-))

    want tjsa….boots no 7….er zit hetzelfde in als in olaz regenerist…

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Thanks Monique, ik gaat ‘t maar eens proberen om te smeren, je weet maar nooit. Ik sla meteen wat microscopen in, voor degenen die (ook) nieuwsgierig zijn naar ‘t resultaat.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.