Reclameprijs voor verkeerslichtmannetjes in Snickers-commercial?

Een gemist door Reclamewereld.blog, maar nu goedgemaakt, met dank aan MF's Viral Friday-rubriek. Green Light, Red Light, gemaakt in of vanuit Dubai (door Impact BDDO) voor klant Snickers schijnt getipt te worden voor een Leeuw in Cannes in juni, best mogelijk. Zo'n klein staatje mag ook eens wat winnen op het internationale reclame- festival. Leuk bedacht (en prachtig gemaakt) die verkeerslichtman- netjes in het Don't stop-filmpje van Snickers, maar het reclame-idee erachter ontgaat mij. Wat doet dit of moet dit doen voor Snickers? Het nummer van hiphopband Army of One heet ‘'Let's Roll.'' Voor de visuele effecten tekende een Amsterdams bedrijf, Valkieser. Meer HIER

Lees ook:Na Mr T: spectaculaire Russische ‘rugby’commercial voor Snickers
Lees ook:Snickers zet Mr T in nieuwe commercial in een tank: ‘Get some nuts’
Lees ook:Man in lingerie als reclamefilmpje voor Snickers – sorry, echt waar
Lees ook:X-ray ogen krijgen van bier drinken in commercial voor Bud Light
Lees ook:‘De terugkeer van Ben Ali in Tunesië’ wint Osocio-prijs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.