Wie waren er eerst, de reclameborsten van Nissan of van Jeep?

Hardcopy, een (Nederlandse) weblog over woorden. Weinig woorden soms. En veel beeld soms, bewegend beeld zelfs. Bobbing boobs. Sex sells, ook blogs. ‘'Hoppa, het bewijs is weer geleverd. Borsten en de commercials van Nissan Pathfinder (''onafhankelijke vering'') en die preutse Jeep ("Bouncy and fun''). Wie jat van wie?'', vraagt Hardcopy zich af. Het is zo obvious, met die turquoise kledingstukjes, is vast bedoeld als grapje. Maar die wagens concurreren wel (en, eh, Nissan wint). Leuk gespot door Hardcopy.

Lees ook:Onlangs op Vara’s DWDD: Nissan-jeep triomfeert als maffiawagen
Lees ook:Goodyear toont waarom banden wisselen riskant is
Lees ook:Als een blok hout zo sterk, de Jeep Cherokee Sport (Braziliaanse advertentie)
Lees ook:Met ‘With Dad’-campagne steunt Nissan gezinshulp in VS
Lees ook:Arabieren boos op oliesjeikspotje Nissan (van Israelisch bureau)

3 reacties op “Wie waren er eerst, de reclameborsten van Nissan of van Jeep?

  1. Redactie, Michael

    Nissan was vast de eerste… de beste.
    Maar eigenlijk vind ik het allemaal veel te vrouwonvriendelijk.
    ps Mijn kop, die andere dan, is spannender.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Jos

    Je bent wat aanhalingstekens en ironie-tekens vergeten, vrees ik. En die kop van jou, die is al jaren bekend ;-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.