Hardcopy, een (Nederlandse) weblog over woorden. Weinig woorden soms. En veel beeld soms, bewegend beeld zelfs. Bobbing boobs. Sex sells, ook blogs. ‘'Hoppa, het bewijs is weer geleverd. Borsten en de commercials van Nissan Pathfinder (''onafhankelijke vering'') en die preutse Jeep ("Bouncy and fun''). Wie jat van wie?'', vraagt Hardcopy zich af. Het is zo obvious, met die turquoise kledingstukjes, is vast bedoeld als grapje. Maar die wagens concurreren wel (en, eh, Nissan wint). Leuk gespot door Hardcopy.
Lees ook:Onlangs op Vara’s DWDD: Nissan-jeep triomfeert als maffiawagen
Lees ook:Goodyear toont waarom banden wisselen riskant is
Lees ook:Als een blok hout zo sterk, de Jeep Cherokee Sport (Braziliaanse advertentie)
Lees ook:Met ‘With Dad’-campagne steunt Nissan gezinshulp in VS
Lees ook:Arabieren boos op oliesjeikspotje Nissan (van Israelisch bureau)
Nissan wint voor mij dus helemaal NIET. Zo zie je maar, great minds don’t allways think alike.
Overigens is het bij Hardcopy een experiment om te bewijzen dat spannende ‘koppen’ meer bezoekers trekken. In de ban van de blog-statistics, heet dat.
Zie toch ook nog maar weer eens http://nodirecton.blogspot.com/2007/02/striptease-blog-marketing.html
Nissan was vast de eerste… de beste.
Maar eigenlijk vind ik het allemaal veel te vrouwonvriendelijk.
ps Mijn kop, die andere dan, is spannender.
Je bent wat aanhalingstekens en ironie-tekens vergeten, vrees ik. En die kop van jou, die is al jaren bekend