Andere aanpak tegen roken in print-uiting Nicoderm

Wat werkt, met anti-roken campagnes? Hoe harder hoe beter? Hoe afschuwelijker de getoonde effecten, hoe effectiever? Wie zal het weten. De afgelopen maanden hebben we op Reclamewereld.blog onder meer DIT getoond, en DIT en DIT en onlangs nog DIT. En toen kwam er deze simpele, effectieve printuiting langs van  Nicoderm. ''The beauty of quitting.'' Niets: roken doodt. Nee, gewoon wijzen op mogelijke effecten, op een knap gezicht, waarvan je gevrijwaard blijft met dit middel (als het echt werkt natuurlijk). ''The beauty of quitting'', benadrukt de site nog eens. Oja, DEZE geestige anti-rokencommercial was alweer heel anders van toonzetting.

Lees ook:Alleen rookrimpels in je gezicht? Het kan erger, zegt Israelische uiting
Lees ook:De zo gewoon mogelijke ‘win-win’ voetbalspot van Lotto
Lees ook:De Zingende Cowboy in harde anti-roken commercial
Lees ook:18.591 doden anti-roken spot KWF Kankerbestrijding
Lees ook:Renault-commercial voor Grand Scenic, sex en voor/tegen ‘t roken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.