Sony PS3-filmpje met aparte baby ‘onbegrijpelijk’ genoemd

Leuk raadseltje voor het week-end. De nieuwe commercial Play B3yond van de Sony PlayStation 3, met een apart soort baby in de hoofdrol, wordt door menigeen ‘’onbegrijpelijk’’ genoemd. Gissen maar. Je moet hem vaak herhalen om ’t te snappen, blijkt.

Lees ook:Al gehoord van die bom in die eend in dat spotje van Ohra?
Lees ook:Man kiest voor parkour om vriendin in Swift in te halen
Lees ook:AC Milan-voetballer Kaká in nieuwste Sony Bravia-spotje (met zoötroop!?)
Lees ook:Lalo Schifrin in fascinerend nieuw spotje Lipton Yellow Label
Lees ook:Marcelino Wunderlich duikt weer op in Youfone’s winter 2016-spotje

23 reacties op “Sony PS3-filmpje met aparte baby ‘onbegrijpelijk’ genoemd

  1. Klaas

    Snap er helemaal niks van!

      /   Beantwoorden  / 
  2. pietje

    wat houd die ’1117′ aan het eind in?

      /   Beantwoorden  / 
  3. pietje

    ow srry 17 november natuurlijk :p

      /   Beantwoorden  / 
  4. Mark

    1117 is 17 November, de PS3 launch in Japan en Amerika,, de reclame geeft aan dat de PS3 magisch is dus met andere woorden het kan super veel.

      /   Beantwoorden  / 
  5. Daan

    het gaat over motion control(vertaal een motion control)

      /   Beantwoorden  / 
  6. AltijdvoorS

    hahaha onbegrijpelijk gewoon dat die vent het niet snapt. Het is een geniale reclame. waarom? omdat deze reclame mensen aan het denken zet. kijk het heeft een betekenis al ben ik nog niet helemaal uit wat. maar het is wel gratis reclame. Want dit werkt positief omdat dit de playstation 3 weer mistirieus in beeld brengt daar gaat het om bij sony. sony brengt al jaren hun producten met vreemde reclame in beeld en elke keer komen ze weer in het nieuws, denk aan de psp grafitie reclame. dit is ronduit geniaal. die gene die dit heeft bedacht verdient een lintje

      /   Beantwoorden  / 
  7. Jeroen

    Hij is niet onbegrijpelijk.. hij is simpel! Koop een ps3 want die kan vliegen een pop niet!

      /   Beantwoorden  / 
  8. Gerard

    ^ jij bent zoo grappig he! NIET!

      /   Beantwoorden  / 
  9. ikke

    die baby huilt omdat de PS3 zo’n ramp is. Hij denkt eraan zijn mama om een xbox360 te vragen. Maar wat gaat hij doen? Volgt hij zijn verstand en koopt hij de xbox360 of wil hij zijn mama niet kwetsen en gooit hij die PS3 niet in de vuilbak?

    Idd, geniaal.

      /   Beantwoorden  / 
  10. Alex

    Jongens, ik geef maar 1 clou: SPACE ODYSSEE 2001

      /   Beantwoorden  / 
  11. Alex

    En nou goed gespeld: 2001, A Space Oddyssey

      /   Beantwoorden  / 
  12. Martin

    reclame werkt als je er mensen mee aan het denken zet en vooral nieuwsgierig maakt. Dat lukt dus aardig want zelfs de MS fanboys die hier posten proberen er een draai aan te geven en zijn ermee bezig… GO Sony!

      /   Beantwoorden  / 
  13. Gim Mick

    Hey, gamesmannen, kijk ook ff naar Hair Mails drie stukkies omlaag. Kun je leuke dingen mee uithalen met die mails!

      /   Beantwoorden  / 
  14. Tom

    Het spotje doet me heel erg denken aan de clip ‘Rubber Johnny’ gemaakt door Chris Cunningham…

      /   Beantwoorden  / 
  15. Wesley

    Aan de reacties te zien snappen de meeste mensen de reclame niet op het eerste moment, ik zelf trouwens ook niet op het eerste gezicht.

      /   Beantwoorden  / 
  16. Joep

    Ik denk dat Daan gelijk heeft. er is nog niet eerder een reclame filmpje over SIXAXIS geweest, voorzover ik weet.

      /   Beantwoorden  / 
  17. Maurice

    Ongelofelijk..
    Jullie zeggen wel mooi dat mijn collega Stijn alles van games weet, maar als iemand voor een gamesite schrijft hoeft dat nog niet te zeggen dat hij (en meerdere mensen) alles in 1 keer begrijpt, we zijn tenslotte allemaal mensen die niet alles kunnen of hoeven te snappen.

    En zoals een paar mensen hier al zeggen: ”Snap er helemaal niks van!”
    Zet ons dan niet in het negatieve daglicht, wij gaan ook geen dingen schrijven over jullie waarvan wij niet eens weten of het wel klopt.

      /   Beantwoorden  / 
  18. Wesley

    daar heb je wel gelijk in, die stijn doet ook maar gewoon zijn werk…

      /   Beantwoorden  / 
  19. Redactie, Michael

    @Maurice, Wesley: Die negatieve ondertoon die jullie bespeuren was niet bedoeld hoor. Het was meer van, zelfs iemand die die ontwikkelingen regelmatig volgt, snapt dit niet, of niet meteen. En dat vind ik raar. Van Sony.
    @Tom: Tja, maar hoe krijgen we die clip Rubber Johnny te zien? Klinkt erg condomerig, dus eh, baby’s? (:-).
    @Allen: dank voor reacties. Maar las ik niet op XGN dat de clue zou kunnen zijn dat je de diverse spelletjes in de baby’s ogen kon zien voorbij trekken?

      /   Beantwoorden  / 
  20. Maurice

    @Michael

    Ja, als je een goed kijkt zie je beelden van game(s) (Resistance: FoM denk ik)
    Het is gewoon een vage baby die een PS3 wil :P

      /   Beantwoorden  / 
  21. ikke

    ze geven gewoon de doelgroep aan van de PS3

      /   Beantwoorden  / 
  22. erik

    “kijk het heeft een betekenis al ben ik nog niet helemaal uit wat. maar het is wel gratis reclame.”

    Ik geloof nooit dat we er al teveel achter moeten zoeken. Niet in de zin dat de baby ergens symbool voor staat of zoiets.

    Gratis zal hij trouwens ook niet geweest zijn . ;)

    Wel een erg mooi filmpje en, dat kunnen we onderhand toch wel zeggen, weer typisch Sony.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.