De McFlurry Hitte-abri reclame van McDonald’s

Na dat Cornetto voor €1-apparaat bij een bushalte in Utrecht, getoond vorig week, de McFlurry ‘Hitte-abri’ reclame van McDonald’s. Op het Damrak in Amsterdam. McD daagt de zon uit. Sneuvelt het warmterecord van 38,6 graden daar? Dan een gratis ijsje – maximaal 100- via deze hittegevoelige reclamezuil… Ook leuk. En

lekker. De bekers kon je inwisselen op het Damrak-filiaal van McD, dat voor de eendaagse actie samenwerkte met buiternreclame-exploitant JCDecaux, zoals in Utrecht. Dat trots is zo actueel te kunnen zijn met dit medium. En met TBWA\Neboko, het vaste reclamebureau van McDonald’s.

Lees ook:Digitale buitenreclame in Amsterdam en Rotterdam van JCDecaux geclaimd als primeur
Lees ook:Verkoeling nodig? Koop Cornetto in een reclame Abri
Lees ook:Pulled Pork-spotje McDonald’s (niet voor moslims)
Lees ook:Eerste digitale Mupi van Europa gelanceerd door JCDecaux
Lees ook:McDonald’s komt op voor de burger met burgervoordeel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.