Laatste nieuws Telegraaf op digitaal reclamebord

Het nieuws ligt op sTelegraaf op straat billboardstraat. Leuke actie zeg! En die buitenlandse toeristen steeds maar vragen of we ff willen vertalen, haha. Sinds gisteren zijn de koppen van De Telegraaf ook te lezen op de nieuwe digitale reclameborden van de Franse buitenreclame- exploitant JCDecaux, meldt de wakkere krant zelf. Het eerste bord werd gisteren op het Rembrandtplein in Amsterdam aangezet. Ieder moment van de dag is daar het laatste nieuws van telegraaf.nl samen met een kersverse nieuwsfoto te zien.”Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe relevante manieren om ons nieuws naar buiten te brengen”, stelt Jan-Kees Emmer, adjunct hoofdredacteur van De Telegraaf. ”Dit digitale reclamebord is daar een goed voorbeeld van.” Bart de Vries, commercieel directeuren vanJCDecaux: ”Wij zijn verheugd en trots op het feit dat wij samen met De Telegraaf als eerste in Nederland nieuws in deze opvallende vorm op straat brengen. We brengen eigenlijk de dorpsomroeper weer terug in het straatbeeld. Nu in de meest moderne, digitale vorm die je maar kunt bedenken.” Het persbericht van de wakkere krant meldt vandaag nog over het high tech lcd-scherm op Abri formaat op het Rembrandtplein dat er ‘in een later stadium’ meer schermen volgen in Amsterdam.

Lees ook:Eerste digitale Mupi van Europa gelanceerd door JCDecaux
Lees ook:Formule 1′s Sebastian Vettel in tv-testimonial Geox Amphibiox
Lees ook:De krant op zondag van De Telegraaf in de reclame
Lees ook:Reclame gemaakt voor online zender Telesport Radio
Lees ook:Dagelijks op 120 Haarlemse abri’s: vp De Telegraaf

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.