‘To open happiness… you need to wrap it first.’ Al van net voor de Kerst, maar goed genoeg om nog even te laten zien: Coca-Cola Open Happiness. De Amerikaanse drankenfabrikant creëerde met het Belgische reclamebureau Duval Guillaume Modem een speciale outdoor billboard, in nauwe samenwerking met Clear Channel, de buitenreclame-exploitant. Eentje met speciaal daarvoor gemaakt inpakpapier erin. Ze werden neergezet in winkel centra in enkele grote Belgische steden. En succesvol. Wat een slim (reclame)idee, en zo makkelijk te exporteren naar andere landen…
Lees ook:Etages worden kilo’s in de Belgische reclamelift van WeightWatchers
Lees ook:Belgische Rent-a-Wife campagne verboden, want discriminerend
Lees ook:Liep ik overdekt te winkelen, zag ik opeens een autoshowroom. Met één auto.
Lees ook:Met je mobieltje snel bewegend McDonald’s-ijsje fotograferen
Lees ook:Kopje zoekt koekje is zo’n lief spotje voor Lotus-bakkerij