De Euromast in Rotterdam is gisteren op een wel heel bijzondere en ludieke manier aangekleed. Niet met Feyenoordvlaggen, wat niet geheel ondenkbaar was. Maar met tientallen overhemden in alle kleuren en maten aan een liefst 180 meter lange waslijn, gehangen aan de de hoogste uitkijktoren van Nederland. Daarmee vierde het -uiteraard- Rotterdamse DreZZd de officiële opening van z’n webshop, alwaar de consument zelf online overhemden en bloezen kan ontwerpen en bestellen. Vanaf 49,95 euro. Foto: Jan van Woerden.
Lees ook:Formido viert verkiezing tot ‘Beste webshop bouwmarkten’ door consument met advertentie
Lees ook:Nederland vierde in Europa qua online reclamebestedingen meldt IAB
Lees ook:Ajax maakt reclame voor Jaarboek en dvd seizoen 2012-13
Lees ook:Wesley Sneijder maakt wel reclame voor Nederland-Italië
Lees ook:Trots op Oranje! Telegraaf maakt reclame voor WK-terugblik