Bah: bolle blote buik moet adverteerders tot snelwegreclame verleiden

Blote buik InterbestGeestig. En weer een heel andere manier om de effectiviteit van buitenreclame -in dit geval snelwegreclame- te bewijzen dan met die boze werkende moeders in Londen vorige week. ”Hoe eerder u hier adverteert, hoe beter” staat er hiernaast droog. Zelf nog nergens gezien, deze mast met opvallende plaat, terwijl ik toch flink wat snelwegkilometers erop heb zitten de afgelopen week. Ik denk dat-ie echt ergens (even) te zien is geweest, al weet ik dat niet zeker natuurlijk. Wel sexy Sapph-uitingen bij Interbest gezien. Blijf je toch langer kijken en let je even -oei, gevaarlijk- minder op ‘t snelwegverkeer dan bij deze bolle buikenplaat. Opdrachtgever is buitenreclame-exploitant Interbest, het reclamebureau is Y&R/Not Just Film. Via vaksite/blad Creatie en Y&R.

Lees ook:SsangYong-dieselreclame: ‘Van sexy jonkman naar oude patser’
Lees ook:Nederland bedankt in Filipijnen-advertentie SHO/Giro 555
Lees ook:Zilveren CannesLeeuw voor mannelijke stripper Interbest
Lees ook:Nicolette Kluijver maakt naakt snelwegreclame voor Playboy
Lees ook:De reclame die niet mocht, want al te gruwelijk of sexy

5 reacties op “Bah: bolle blote buik moet adverteerders tot snelwegreclame verleiden

  1. The future is outdoor

    Te zien bij knooppunt Holendrecht A2/A9.

      /   Beantwoorden  / 
  2. robin z

    Klopt, de uiting is sinds een paar weken zichtbaar en hangt nu langs de A2/A9.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Redactie, Michael

    Misschien moet ik er maar eens op gaan adverteren met Reclamewereld.blog, da’s toch een stuk aantrekkelijker dan die bolle blote buik. Adverteren voor een goed doel, zeg maar ;-)

      /   Beantwoorden  / 
  4. Spuit 11

    Volgens Veilig Verkeer Nederland leiden sommige van dit soort billboards automobilisten gevaarlijk af. Ze gaan onderzoen hoe erg dan. Verkeerspsycholoog Karel Brookhuis van een universiteit vindt dat een heel goed idee stond in het AD. ”Enkele seconden afleiding kunnen met ons drukke weggebruik grote gevolgen hebben.”

      /   Beantwoorden  / 
  5. Redactie, Michael

    @Spuit 11: Dit billboard van Interbest veroorzaakt vast geen verkeersproblemen, maar die van Sapph is een ander verhaal, maar dan moeten ze wel eerst gaan bewegen ;-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.