VW’s nieuwe Scirocco krijgt echt licht in buitenreclame JCDecaux

‘Special Lighting techniek neemt een vlucht’ roept buitenreclame-exploitant JCDecaux. Deze nieuwe Scirocco van Volkswagen heeft niets te vliegen, maar valt wel extra door op door die knipperende lichtjes. Ook Grolsch, Warner Bros en Nivea zetten dit middel in. Daardoor ontstaat, zoals dat in marketingtermen heet, een langer contactmoment; passanten kijken langer naar de uiting of blijven er zelfs voor staan. Totnogtoe heeft JCDecaux deze techniek overwegend toegepast in Abri’s en Mupi’s, maar de eerste billboards zullen niet lang op zich laten wachten.

Lees ook:‘Cup-a-Sampling’ van lekkere soup, maar alleen in Zeist en Enschede
Lees ook:Interactieve abri aan ‘t werk voor Samsung Galaxy Note II
Lees ook:Staatsloterij zorgt met Oudejaarstrekking voor vuurwerk met buitenreclame
Lees ook:‘Witte fietsenplan’ onderdeel buitenreclame-deal
Lees ook:Eerste digitale Mupi van Europa gelanceerd door JCDecaux

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.