Een gepixelde hond treedt op in buitenreclame van Leica

Meister camera… Het bekende, aloude Duitse cameramerk Leica
bouwde een echte 'gepixelde' hond om te bewijzen dat dat probleem in ieder geval bij hun camera nooit voorkomt. Knap bedacht door het eveneens Duitse
reclamebureau Philipp und Keuntje. Via De Standaard Online.

  

Lees ook:Adembenemende reclame Lamborghini Aventador LP 700-4
Lees ook:Reclame voor een auto van €1.6 miljoen (Lambo Reventón)
Lees ook:Het verschil tussen dag en nacht dankzij een zaklamp van Varta
Lees ook:De Alpen, der Mannschaft, ‘t EK Voetbal en sponsor Mercedes-Benz
Lees ook:‘Te veel lawaai? AEG brengt u stilte’ is innovatieve buitenreclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.