Pas op, de Achmeabus rijdt achteruit in deze nieuwe buitenreclame

Weer een leuk voorbeeld van geestige reclame op de bus. Deze van Centraal Beheer Achmea is onderdeel van de tweede reeks 'Adoptie- bussen' van CBS Outdoor. De bestickering op de achterkant van de bus wekt de indruk dat de bus achteruit rijdt (reclamebureau DDB bedacht het idee, in 't jargon reclameconcept genaamd). De bus is 2,5 maand te zien in de omgeving van Uithoorn. CBS Outdoor startte in januari met dat adoptieplan; 50 reclamebureaus (meer voorbeelden hier) kunnen een jaar lang gratis de achterkant van een bus
adopteren voor advertentiedoeleinden.

 

 

Lees ook:Help, de bus helt over vanwege speciale reclame Weighwatchers
Lees ook:‘Adoptieplan’ voor bussen met speciale reclame-uitingen achterop
Lees ook:Achterkant Centraal Beheer-bus wint Gouden Leeuw-prijs Cannes
Lees ook:Gewone bus verkleed als vuilniswagen houdt Nederland schoon
Lees ook:Ingenieuze 130 kpu-inhaker gemaakt voor Top Gear-magazine

0 reacties op “Pas op, de Achmeabus rijdt achteruit in deze nieuwe buitenreclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.