In februari toonden we een spectaculaire achtervolgingscommercial van de Amerikaanse autoverzekeraar Allstate, nu, als onderdeel van diezelfde campagne een opvallende Buitenreclame-uiting. Eerder dit jaar werd een leuke polis aangeboden, die ik ook graag in Nederland verwelkom: geen premieverhoging na je eerste ongeluk, ook al is 't je eigen schuld… Helaas kunnen we de slogan niet lezen. Nu maar hopen dat het publiek daar in Chicago alles wel goed kan zien (en vooral ook het logo). Via AdGoodness.
Lees ook:ING-advertentie over aanmelden ‘beleggingsverzekering’
Lees ook:Corendon maakt tadaaa…!-reclame met nieuw logo
Lees ook:Advertentie Lufthansa bij NU/Telegraaf-bericht over vliegramp
Lees ook:Staat daagt Greenpeace om ‘Denk Vooruit’-persiflage
Lees ook:DE-reclame: Sesamstraatboek bij 2 zakken Senseo
Volgens staat er: “Are you in Good Hands?”, want uit Google blijkt hun slogan: “You’re in good hands”
Thanks, heel aannemelijk ook.
Verzekeringen in Nederland bieden allang bescherming aan tegen no-claimval door ongelukken. Voor een relatief geringe premie kun je één schade per jaar zonder premieverhoging claimen. Zie ook http://www.ad.nl/uwgeld/article368486.ece
(nee, ben niet werkzaam bij verzekeraar!)
@Naam (niet) verplicht: Wist ik niet, dank voor info. Het is overigens mogelijk dat Allstate géén (beperkte) tariefsverhoging in rekening brengt.