Zalfje met ‘live’ billboard knap gedemonstreerd door Pond’s

Het kost wat, maar dat heb je ook wat. Veel, heel veel aandacht, voor een heel heldere boodschap. Pond's Cleans pores. Fights pimples. Deze sublieme -helemaal eens met blog Admosphere die 'm spotte- ‘live' billboard in de vorm van een huidporie (waar puistjes altijd in groeien) met daarin een man die alles schoonmaakt. En maar harken en wieden is. We weten hoeveel ze daar verdienen, in de Philippijnen. Nu maar hopen dat z'n collega de avondshifts doet (billboard is verlicht). Het bureau erachter is Ogilvy & Mather.

Lees ook:Nedbank in Zuid-Afrika claimt ‘eerste solar powered’ billboard
Lees ook:Muziek maken met weer andere auto-onderdelen (spotje Ford Focus)
Lees ook:Hoeveel Ninja kan er in een Honda Jazz, en hoeveel Rap?
Lees ook:”We sell guns… dieven en terroristen welkom” als anti-gunsbillboard
Lees ook:Unilever laat Braziliaanse reclamemakers spelen met haar logo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.