Categorie: "Acties"

Vuurwerk en gelukkig 2016 nu al in de reclame bij Lidl

Lidl vuurwerkOpmerkelijk, want zo vroeg al: Lidl maakt vandaag Op=Op-reclame voor vuurwerkpakketten en wenst ons tegelijkertijd een Happy New Year 2016 (KLIK erop om wat te vergroten). Twee dagen na Sinterklaas. Wat vroeg, dacht ik. Bind je zo je de kat (=jeugd) niet op het spek? ”Als ons kindervuurwerk vanaf 12 jaar” staat er onderaan de advertentie, die we uit de Metro plukten (staat ook in de wakkere krant, de grote zus). En vuurwerkbrillen, maat junior of senior, zijn ook te koop.  Evenals sterretjes en grondbloemen en Street Thunder-, Fonteinen- en Juniorpakketten. Allemaal goedkoop natuurlijk. Ook opmerkelijk: dat Op=Op. Je kan dat spul niet genoeg inkopen, zou ik zo denken.

Onverwachte knuffel niet nodig zegt Amstel’s Vrienden-campagne met vaasje-actie

Amstel linksAmstel rechts
Een omvangrijke reclame-actie van Amstel in de wakkere krant vandaag, met een zogenaamd spread advertentiAmstel Vaasje postere -van een dubbele pagina- en een retro look affiche die is bijgesloten (KLIK erop om te vergroten). Plus een actie, gemeld in advertentie in De Telegraaf: ”Ga nu naa een Amstelkroeg en krijg bij elk rondje van vier bier een (afgebeeld-red.) historisch Amstel vaasje.” Kijk voor de deelnemende kroegen en actievoorwaarden op Amstel.nl. En dat allemaal als onderdeel van de Zeg het met een vaasje-campagne, waarvan Reclamewereld al eerder een commercial liet zien. Die aanleiding gaf tot de discussie of het wel mannelijk genoeg is om je vrienden te vertellen dat je

Boekwerkje ‘Het jaar 2015′ van De Telegraaf in de reclame

Telegraaf nieuws 2015Cover is onder voorbehoud‘ meldt de advertentie over Het Jaar 2015 in de kleine lettertjes, los van kortingsactie is geldig t/m 8 december. Logisch, wat is er allemaal niet gebeurd deze maand. In de advertentie in De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten) lezen we: ”Op de redactie van De Telegraaf wordt momenteel hard gewerkt aan Het Jaar 2015, dat medio december verschijnt. Een greep uit de onderwerpen: De enorme stroom vluchtelingen naar Europa, de gruwelijke aanslagen in Parijs in januari en november, de zelfmoordactie van de piloot van GermanWings, de ongelooflijke prestaties van atlete Dafne Schippers, de klucht rond FIFA-baas Sepp Blatter en de fraaie Tour-start vanuit Utrecht. Maar ook alledaagse

Kerst-cd Mathilde Santing gratis bij blad Zin meldt advertentie

Zin in Mathilde Santing? Ik wel, altijd. Want zangeres van internationaal niveau. Zin is geen blad voor mij, want voor vrouwen die ‘de liefde delen voor de tweede helft Zin en Santingvan ons leven’. Dat doe ik ook. Toch maar een nummer kopen. Voor mijn vrouw, haha. Die kerstcd met 12 klassiekers van jazzy Mathilde krijg je gratis bij een Zin gekocht in de winkel. En bij een abo van 4 x Zin voor €15 (bestaande abonnees kunnen ‘m gratis downloaden). Het kerstliedje waar ik hopelijk ook dit jaar weer zo vrolijk van wordt, Let it snow, staat er ook op. Maar na al die rampen is dat een uitdaging van formaat voor Mathilde. Samen

Cadeaus winnen met chocoladeletters van Verkade

Verkade lettersHet steekt wat mager af tegen die gouden pot/lepel actie van Danio. Verkade heeft 25 gouden wikkels verstopt in de chocoladeletters. Vind je één van die gouden wikkels, zegt bijgaande advertentie geplukt uit ‘inpiratiemagazine’ Hallo van Jumbo, dan win je €250 aan Sinterklaascadeaus (het was lastig fotograferen, maar KLIK erop om te vergroten). Wel wel in de vorm van cadeaubonnen. Tja. Zie de actievoorwaarden

Zoektocht naar leukste ‘Sinter Songwriter’ ook mooie reclame voor Hema

Anna Rune zong That’s Life in de finale dit jaar van Beste Singer-Songwriter van Nederland, dat Vara programma. Maar de Hema Hema Sintwritersis  nu op zoek naar de leukste Sinter Songwriters van het land.’ Met de campagne wil de retailer de ‘focus van het Sinterklaas-feest weer leggen bij kinderen’, zeggen ze. Overigens kan iedereen meedoen aan de zoektocht (download en/of bekijk inzendingen hier), als je maar een nieuw Sinterklaaslied maakt. Op donderdag 19 november worden de 10 leukste inzendingen bekend gemaakt. De winnaars krijgen de kans

Dirk stunt tijdelijk met ’2 voor 1 euro’ reclame actie A-merken

Hema Knorr ChickenHema SenseoDirk LiptonDirk VifitLiefst acht advertenties van Dirk, bescheiden formaat, maar toch, verspreid over de voorste deel van de wakkere krant vandaag (KLIK erop om te vergroten). Om aandacht te geven aan de zeer tijdelijke Euro Actie: twee producten voor de prijs van €1. Hij loopt slechts tot en met a.s. zaterdag 14 november. Allemaal A-merken, bijna allemaal van Unilever. En bij drie producten staat: Op=Op (Vifit, Senseo en Unox Good Noodles). We tonen hier de helft van de advertenties. Actie ads voor de producten Knorr

Kobo e-reader gratis als reclame Vara Gids-abo

Superdeal en crazy sale noemen ze de actie die net loopt… De VaraGids komt met een erg mooi aanbod, de Kobo Glo HD e-reader krijg je gratis als je voor net gVara Gids Koboeen €70 een jaarabonnement neemt. Maar Op=OP. Ook dat meldt de advertentie die we deze week uit de Volkskrant plukten (KLIK erop om te vergroten). En de afdeling Wij Van WC Eend- reclame van die omroep noemt de VaraGids wel het ‘beste mediaweekblad van Nederland.’ Wij van Reclamewereld kochten laatst zo’n zelfde Kobo bij de webshop van de Volkskrant voor een erg scherpe prijs, inclusief ‘jasje.’ Perfect ding. De tekst over de gids: ”Duidelijk programmaoverzicht, de allerbeste journalistieke artikelen,

Bestel een taxiritje met Justin Bieber erbij voor een prikkie als reclame Uber-concurrent Lyft

Komende vrijdag komt het nieuwe album van Justin Bieber uit meldt BNR. Bij Uber-concurrent Lyft in de VS kunnen gebruikers van de Lyft-app Bieber taxihet album kopen voor $5 in plaats van $13. ”Dan zetten ze in de app van Lyft de Bieber Mode aan en als het taxiritje voorbij is, ontvangen ze de downloadlink,” aldus vanochtend de radiozender, die nieuwssite Fortune citeert. ”Het is niet de eerste actie die Lyft heeft met andere bedrijven. Eerder gingen ze al samenwerken met Starbucks,  Hertz en Shell.