Peperdure ‘Contactlens voor je oor’ Phonac Lyric vrijblijvend testen meldt reclame

De aanbieders van brillen en nu ook gehoorapparaten buitelen over elkaar heen in de dagbladen, die een feestje vieren vanwege deze reclame-omzet. D e ene actie na de andere. Vandaag een hele pagina in de Volkskrant van Schoonenberg, dat een gratis dinerbon van €25 aanbiedt voor de eerste 100 testers van hun top gehoortoestel de ‘Ultime Pro2 Design.’ Ze adverteerden er al eerder mee. Vandaag, in diezelfde krant, een advertentie van een halve pagina voor ‘Lyric, de contactlens voor je oor.’ Van Phonak. KLIK erop om te vergroten. En jawel: ‘Test nu vrijblijvend een maand.’ Zit heeel diep in je oor en, blijkt uit de site, Henkjan Smits maakt reclame voor de peperdure Phonak Lyric waarvoorhij vast niets, of weinig, hoefde te betalen. ‘Ik ben vierenvijftig en ijdel‘. EN: ‘Ik ben verbaasd over de kwaliteit. Vooral omdat het zo’n piepklein apparaatje is.’ Of eraan bijdragen… Ik denk van niet.  Noch advertentie, noch site van adverteerder Connect Hearing meldt overigens iets over kosten en verzekeraars. Maar Henkjan is iig lyrisch over de Lyric.

Lees ook:Na Joling maakt nu Dean Saunders reclame voor ‘HTS’
Lees ook:Reclame voor tekenen petitie voor 1 miljoen zonnedaken
Lees ook:Ditzo kondigt nieuwe ‘Prepaid Pechhulp’ aan in advertentie
Lees ook:McDonald’s Duitse McCafé’s zeggen het met bonen in de reclame
Lees ook:NS maakt reclame voor contactloos betalen bij 18 stationwinkels

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.