Jeep en watervliegtuig Catalina met ‘Fly & Drive Experience’ in de reclame

Niet al te heldere boodschap richting consument in de advertentie van Jeep. Maar ook van Arrow Classic Rock. En van PME Legend. Maandag uit de AmstJeeperdamse krant Het Parool geplukt (KLIK erop om wat te vergroten). Onder de ‘Twee originals‘-kop: ‘Unieke kans bij Arrow Classic Rock! Meld je nu aan voor de Fly & Drive Experience op 4 juni.’ En daarna: ”Jeep en het watervliegtuig Catalina vochten zij aan zij op de stranden van Normandië. Na 75 jaar staat dit krachtige en betrouwbare duo nog altijd paraat. Ervaar het zelf tijdens een spectaculaire uitdaging. Meld je nu aan als crew member voor de Fly & Drive Experience op arrow.nl. Luister online via arrow.nl, kabel of DAB+.” En daar weer onder: ‘Doe mee en maak ook kans op een PME Legend Travel Bag.’ En daar weer onder staat e.e.a. over verbruik en uitstoot van de Jeep.Op de site ervan lezen we niets over deze gezamenlijke actie met Arrow en PME, maar wel: ”Dit jaar viert Jeep® zijn 75-jarig bestaan. 75 jaar onbegrensd avontuur waarin de legendarische 4×4 is uitgegroeid tot de moderne SUV’s van vandaag. Een hoofdrol is weggelegd voor de speciale 75th Anniversary Edition modellen van de Renegade, Cherokee, Grand Cherokee en Wrangler. Allen zijn uitgerust met een speciale 75 jaar badge, unieke bronzen velgen en bijzondere interieuraccenten. Ontdek ze allemaal!”

Lees ook:Rock 500 met The Peppers en meer in reclame Arrow
Lees ook:Arrow maakt reclame voor Rocktober en Mercedes-A
Lees ook:Als een blok hout zo sterk, de Jeep Cherokee Sport (Braziliaanse advertentie)
Lees ook:Reclamewereld.blog steunt actie ‘Arrow Jazz moet blijven’
Lees ook:Wie oh wie kan ajb de commerciële radiozender Arrow Jazz redden?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.