Longlisten ABC Accenten met 30 genomineerden bekend (adverteerders, reclamebureaus en consistentie campagnes)

De SAN/Stichting Adverteerders Jury Nederland heeft vandaag de Longlisten ABC Accenten, met elk 10 genomineerden, bekend gemaakt. Het betreft adverteerders, reclamebureaus en consistente campagnes. De Longlist Adverteerder van het Jaar 2011: Albert Heijn, Friesland Bank, Heineken, HEMA, IKEA, KLM, LOI, Vodafone, Volkswagen en Wehkamp. De Longlist Bureau van het Jaar 2011: BSUR, DDB, ETCETERA, FHV BBDO, LEMZ, N=5, Selmore, TBWA\Neboko, UbachsWisbrun/JWT en Wieden+Kennedy. En de Longlist Consistent Accent 2011: Albert Heijn, Andrélon, AXE, Bol.com, Calvé pindakaas, Centraal Beheer, HEMA, LOI, Robijn en Volkswagen. De SAN vraagt alle genomineerden om kort aan te geven waarom zij menen in aanmerking te komen voor één van de drie Groot Accenten. Na jurering hiervan door de ABC jury volgen de Shortlisten met elk 3 kandidaten. Deze 3 Shortlisten worden op 26 april a.s. bekend gemaakt waarna de ABC jury op 9 mei 2012 bijeenkomt voor de presentaties van de 3 x 3 kandidaten. Op 24 mei 2012 bij de feestelijke uitreiking SAN Accenten 2011 worden de winnaars bekend gemaakt. Je kan hiervoor kaarten (en tafels) bestellen via deze website.

Lees ook:Drie longlists SAN’s ABC Accenten bekend gemaakt
Lees ook:Achtung, Alfred, Selmore, Bavaria, Lay’s, LOI, Axe, Calvé en Interpolis genomineerd voor reclameprijzen 2010 van SAN
Lees ook:Longlisten SAN bekend voor Adverteerder, Bureau en Consistent Accenten 2013
Lees ook:Achtung, DDB Tribal en Etcetera op voor Bureau v/h Jaar
Lees ook:Nominaties Adverteerders en Reclamebureaus van het Jaar 2014 bekend

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.