Pandabeertje ‘verdwijnt’ in advertentie van Wereld Natuur Fonds

"We fight every day for our extinction.'' Fraaie advertentie van het World Wildlife Fund (=WNF in Nederland) afdeling Italië (bureau Y&R). Ik zou graag willen weten welke ''vervaag''-techniek hierbij is gebruikt. De tekst beneden luidt: ''We have a dream. A planet without endangered species and environments to be protected, where human beings have learnt to live together with nature. We dream of a world that will have no more need of us." Via Osocio

 

 

Lees ook:Met ‘Bedreigde Emoticons’ geld ophalen voor bescherming bedreigde diersoorten door WWF/WNF
Lees ook:Neymar Jr maakt reclame voor Rio Paralympics-voetballers in spotje Panasonic
Lees ook:Man ontmoet vrouw: geurmerk Hugo brengt ”mating dance” in beeld
Lees ook:Geanimeerde kolibrie in commercial Samsung Led Series 7-tv
Lees ook:Adidas eerste klant Microsoft Advertising op Live, Hotmail en MSN

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.