‘These days we’ll share basically anything with basically anyone. But sharing our vacations with strangers? That’s just crazy talk.’ Expedia gaat met nieuwbakken dochter Home Away ‘met gestrekt been’ de concurrentiestrijd aan met sharing-platform Airbnb. Bijgaand de nieuwe, lekker vileine vergelijkingscommercial meldt
bron vaksite MarketingTribune. ‘It’s your vacation, why share it” zegt het van origine Amerikaanse Home Away. Reclamebureau Saatchi & Saatchi London ontwikkelde de campagne, waarin als stem/voice-over acteur/timmerman(!) Nick Offerman te horen is. De regie was van Tim & Eric.
Lees ook:Dollen met jubileum van Engelse koningin (door T-Mobile)
Lees ook:Ruzie in ‘t verkeer zo onnodig zegt spotje London Transport
Lees ook:Het onverwacht boeiende leven van een flesje San Miguel-bier
Lees ook:Of naar Nick en Simon-spotje C1000 scoort bij Gouden Loeki
Lees ook:Na namen nu emoticons op flesjes Coca-Cola kondigt spotje aan