Ook Plus mengt zich in prijzenslag A-merken met serie advertenties

We kunnen het amper bijhouden, hier bij Reclamewereld. De over elkaar heen buitelende reclame-uitingen van supermarkten met weer nieuwe prijzenacties. Vooral voor A-merken, soms ook voor huis/eigenmerken. Ook Plus meldt zich -na aanstichter Lidl gevolgd door (oSuper Unoxpnieuw) AH, (opnieuw) Dirk en zelfs Action- met een serie advertenties in De Telegraaf vandaag. Negen stuks, maar liefst. Dat is drie meer dan Jumbo zaterdag j.l. Daaronder bijgaande prominent op de voorpagina, vooor Unox Soep (KLIK erop om te vergroten). Maar let op: Jumbo prijst permanent lage prijzen aan, de actie van Plus loopt slechts t/m zaterdag 10 oktober a.s. Op pagina 3 van de wakkere krant -we kunnen ze hier niet allemaal laten zien- staat de Coca-Cola-advertentie van Plus (zie overlees), gevolgd steeds weer een pagina metSuper Coca-Cola aanbiedingen van Andy/Cif/Glorix, Hertog IJs/Viennetta Mini’s, Becel Gold/Dieet, Knorr Maaltijdmix, Dove shea butter, Knorr basis voor pastasaus en last but not least Croma Oliemelange.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.

Lees ook:Jumbo en Super de Boer zijn al in advertentie ‘Samen sterk’
Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:Jumbo pakt Albert Heijn weer keihard aan met Laagsteprijsgarantie-reclame
Lees ook:Nike en Coca-Cola pakken tijdens WK ook uit met sculpturen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.